Robert Stępowski - Video marketing w mediach społecznościowych [2018]

nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)

Awatar użytkownika
Blitzer
Posty: 3158
Rejestracja: 13 mar 2022, 11:15
Reputacja: 114

Robert Stępowski - Video marketing w mediach społecznościowych [2018]

Post autor: Blitzer » 21 lip 2023, 17:46

Robert Stępowski - Video marketing w mediach społecznościowych

Obrazek

Info:

Wielkość: 111.xx MB
Gatunek: nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Rodzaj Kompresji: rar
Zawartość: (Pdf.Epub.Azw3.Mobi)
Wersja językowa: [PL]
Rok wydania: 2018
+ Przewodnik

Opis:
Spoiler
Show

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebooka, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.Warto również pamiętać, że:- W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie.- Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min dziennie.- 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie.- Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych.- 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online.- YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie.- Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne.- Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów.Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której mają dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.


[Roster, 2018]
..........

Kod: Zaznacz cały

***

***
https://rg.to/file/4b7eb44c28f824595e4821d2d3b3a79c/
***

***

ODPOWIEDZ