Format: pdf, epub, mobi
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 10.4 mb
Wersja Językowa: Polska
Archiwum: 7zip (bez kompresji)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady.
To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Kod: Zaznacz cały
https://twojplik.pl/view/OMNY8T-UOSD01-Z3X5C7-H9F6RG/
https://fikper.com/E89HutNjkA/
https://tbit.to/lqtssychefwo.html
https://www.uploadbank.com/wwp9wm2vgk63
https://nitroflare.com/view/09DF3AA9AAD7209/